ΤΑΒΛΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΚΑΚΟ ΤΑΒΛΙ.
ΑΡΧΙΚΗ | ΤΑΒΛΙ | BACKGAMMON | ΤΑΒΛΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ | ΤΑΒΛΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Πως παίζεται το τάβλι στο ίντερνετ

 

 

Πως παίζεται το τάβλι στο ίντερνετ

Το τάβλι είναι παιχνίδι για δύο παίκτες, και παίζεται σε ταμπλό το οποίο αποτελείται από 24 στενά τρίγωνα που ονομάζονται θέσεις. Τα τρίγωνα εναλλάσσονται σε χρώμα και χωρίζονται σε δύο ομάδες, καθεμία εκ των οποίων περιλαμβάνει δώδεκα τρίγωνα. Οι δύο αντίθετες πλευρές αποτελούν τα δύο μισά της περιοχής. Η κάθετη γραμμή κατά μήκος της μέσης του πίνακα λέγεται "μπάρα", και εκεί τοποθετούνται τα πούλια όταν τα "χτυπάει" ο αντίπαλος.

Σε ένα τυπικό λογισμικό για τάβλι στο ίντερνετ, η αριστερή πλευρά του ταμπλό που βρίσκεται πιο κοντά στον κάθε παίκτη είναι γνωστή ως η περιοχή του αντιπάλου, ενώ η δεξιά πλευρά είναι η δική του περιοχή.

Οι θέσεις αριθμούνται από το 1 ως το 24, με τα πούλια να κινούνται πάντα από τα μεγάλα προς τα μικρά νούμερα. Καθώς οι παίκτες κινούν τα πούλια τους προς αντίθετες κατευθύνσεις, η θέση 1 του ενός παίκτη είναι η θέση 24 του άλλου.

Κάθε παίκτης έχει 15 πούλια. Καθένας τους ξεκινά το παιχνίδι με δύο πούλια στη θέση 24, πέντε στη 13, τρία στην 8 και πέντε στη θέση 6 της περιοχής του.

Δύο ζάρια καθορίζουν τον αριθμό των κινήσεων που έχουν στη διάθεσή τους οι παίκτες, ενώ ένα ζάρι διπλασιασμού με τους αριθμούς 2, 4, 8, 16, 32 και 64 στις πλευρές του χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση των στοιχημάτων για τα οποία παίζουν οι παίκτες ανά πάσα στιγμή.

Χρονόμετρα
Το παιχνίδι ελέγχεται από δύο χρονόμετρα.

Το χρονόμετρο κίνησης μετρά αντίστροφα 45 δευτερόλεπτα σε παιχνίδια κανονικής ταχύτητας, 30 δευτερόλεπτα σε γρήγορα παιχνίδια, 15 δευτερόλεπτα σε παιχνίδια "εξπρές", οπότε και ο παίκτης πρέπει να κάνει την κίνησή του. Ο χρόνος μηδενίζεται μετά από κάθε κίνηση και, αν λήξει, το χρονόμετρο παιχνιδιού αρχίζει να μετρά.

Το χρονόμετρο παιχνιδιού ρυθμίζεται στα τρία λεπτά σε παιχνίδια κανονικής ταχύτητας, 2 λεπτά στα γρήγορα παιχνίδια και 1 λεπτό στα παιχνίδια "εξπρές", και αρχίζει να μετρά μόνο όταν λήξει το χρονόμετρο κίνησης. Το χρονόμετρο αυτό διέπει όλο το παιχνίδι.

Για παράδειγμα, στην περίπτωση ενός παιχνιδιού κανονικής ταχύτητας, αν ο παίκτης δεν μετακινήσει πούλια ούτε κάνει οποιαδήποτε συναλλαγή κατά τη διάρκεια των 45 δευτερολέπτων του χρονομέτρου κίνησης, θα ενεργοποιηθεί το χρονόμετρο παιχνιδιού. Αν λήξει ο χρόνος του χρονομέτρου παιχνιδιού, ο παίκτης που έχει το προβάδισμα στο παιχνίδι θα χάσει και οι πόντοι θα απονεμηθούν στον αντίπαλο, σύμφωνα με το ζάρι διπλασιασμού. Αυτό θα θεωρηθεί χαμένη παρτίδα ανεξάρτητα από την τρέχουσα κατάσταση του παιχνιδιού.

Σκοπός του παιχνιδιού
Σκοπός του παιχνιδιού είναι να μαζέψετε πρώτοι όλα τα πούλια στην περιοχή σας και μετά να τα μαζέψετε όλα έξω από το τάβλι.

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΤΑΒΛΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

 

Τάβλι info.gr

INTERNETINFO © ONLINE TAVLI INFO.GR

Όλα όσα θα πρέπει να ξέρετε για το τάβλι στο ίντερνετ, τα πάντα για το διαδικτυακό τάβλι. Μια δημιουργία του www.internetinfo.gr.